معرفی بیکران راهکار سعادت

 

شرکت بیکران راهکار سعادت با هدف فراهم آوري نيازهاي مشتريان در زمينه خدمات ارزيابي، آموزش و صدور گواهينامه هاي بين المللي و با تمركز بر روي سيستم هاي مديريتي و كيفيت محصولات ثبت گرديده است. اين شركت با تركيبي از مهارتها، تجربه ها و صلاحيت ها و با استفاده از نيروهاي متخصص فني و ارزيابيهاي منصفانه، دوستانه و كاملاً علمي بدنبال توسعه ارزش هاي افزوده سازمانها مي باشد. اين شركت با هدف انطباق سيستم و يا محصول شما با نيازمنديهاي تعيين شده بر آن است تا ميزان صلاحيت سازمان شما را تعيين نمايد.
ما دائماً شما را در كنار خود احساس مي كنيم و مشتريان خود را مالك اصلي سازمان خود مي دانيم. مجموعه بیکران راهکار سعادت در تلاش است تا با شناسايي مداوم نيازهاي مشتريان خود و ارائه سرويسهاي توسعه يافته و متفاوت تر، جايگاه آنها را در سطح بين المللي حفظ و مسير توسعه آنها را كوتاه تر نمايد.
ما از طريق ارتباطات مستمر با مشتريان بدنبال بهبود و توسعه خود مي باشيم و با رويكردي تخصصي به سمت و سوي توسعه مستمر سيستم هاي مديريتي و كيفيتي در تلاشيم شما را به هدفهايتان نزديك تر نمائيم.

این سازمان در حال حاضر فرایند ممیزی از سوی مرکز ملی تائید صلاحیت ایران (NACI) برای صدور گواهینامه های استانداردهای ISO9001:2015 , ISO14001:2015,  ISO45001:2018 و ISO 50001:2018  را آغاز نموده و براساس برنامه ریزی انجام شده تائیدیه های دیگر استانداردها را نیز در اهداف خود گنجانده است.

خدمات ما

 

خدمات قابل ارائه در زمينه مميزي سيستم هاي مديريت:
♦ 
سيستم مديريت كيفيت ISO 9001
♦ 
سيستم مديريت كيفيت در صنايع تجهيزات پزشكي ISO 13485
♦ 
سيستم مديريت زيست محيطي ISO 14001
♦ 
سيستم مديريت ايمني و بهداشت شغلی OHSAS 18001
♦ 
سيستم تجزیه و تحلیل مخاطرات در صنایع غذایی HACCP
♦ 
سيستم مديريت ايمني و بهداشت در صنايع غذايي ISO 22000
♦ 
راهنمایی هایی برای رسیدگی به شكايت مشتري ISO 10002
♦ 
پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO 10004
♦ 
مدیریت کیفیت-راهنماهایی برای مدیریت کیفیت در پروژه ها ISO 10006
♦ 
مدیریت کیفیت-راهنماهایی برای آموزش ISO 10015
♦ 
سيستم مديريت انرژي ISO50001
♦ 
سيستم مديريت ايمني اطلاعات و فن آوري ISO 27001
♦ 
سيستم مديريت كيفيت در منابع نفت، گاز و پتروشيمي ISO/TS 29001
♦ 
نشان حلال
♦ آموزش

بیانیه خط مشی کیفی

 

خط مشی ما عبارتست از ارائه ارزیابی همراه با ارزش افزوده با رعایت موازین اخلاقی، بی طرفی، دوستانه و محترمانه و ثبت اعتبار آن با بکارگیری روشهای نوین مدیریتی به منظور مساعدت صادقانه سازمان مشتری در راستای پوشش دادن معیارهای بین المللی می باشند.

اهداف ما در راستای نگهداشت فعالیتهای کسب و کار با رویکرد حفاظت از حقوق مصرف کنندگان می باشند. این امر توسط اختصاص دادن نیروی انسانی آموزش دیده به مشتریان جهت ارائه خدمات مدنظر آنها قابل دستیابی خواهد بود.
جهت دستیابی به خط مشی و اهداف، گروه کارکنان سازمان سیستم کیفی را با به روزآوری و ارائه پیشنهادهای بهبود که می تواند رابطه سازمان را با مشتریان به بیشترین حد مطلوب برساند مورد حمایت، اجرا و ارتقاء قرار می دهند. سازمان بیکران راهکار سعادت با بکارگیری ممیزان انحصاری، هدف محافظت از مصرف کنندگان را از طریق نیازهای سازمان- مشتری محقق می سازد.
حجت اله باقری
مدیر عامل
تاریخ آخرین بازنگری: 1397-01-30

پروتکل صلاحیت و بی طرفی

 

اهداف ما

 

اهداف ما در راستای نگهداشت فعالیتهای کسب و کار با رویکرد حفاظت از حقوق مصرف کنندگان می باشند. این امر توسط اختصاص دادن نیروی انسانی آموزش دیده به مشتریان جهت ارائه خدمات مدنظر آنها قابل دستیابی خواهد بود.
جهت دستیابی به خط مشی و اهداف، گروه کارکنان سازمان سیستم کیفی را با به روزآوری و ارائه پیشنهادهای بهبود که می تواند رابطه سازمان را با مشتریان به بیشترین حد مطلوب برساند مورد حمایت، اجرا و ارتقاء قرار می دهند.
سازمان بیکران راهکار سعادت با بکارگیری ممیزان انحصاری، هدف محافظت از مصرف کنندگان را از طریق نیازهای سازمان- مشتری محقق می سازد.

 

© کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بیکران راهکار سعادت میباشد.